OneSight

Dieses Tool in anderen Sprachen: en-GB

Beschreibung

Assure a great customer experience and optimize performance with end-to-end contact center monitoring. Empirix OneSight for Contact Center Monitoring provides a comprehensive, centralized view of multichannel contact center operations including voice response, queuing, and routing to agent desktop systems. It measures voice, video and data quality in a single solution.

Kategorien

Sonstige, Allgemein

Bewertung

1 2 3 4 5
OneSight
Empirix Corporate Headquarters https://www.testtoolreview.de/images/Logo_Hersteller_EMPIRIX.png info@empirix.com 781 266 3200 781 266 3201
Crosby Drive 20 MA 01730 Bedford USA
0.00 von 5 based on 0 ratings

Sie müssen eingeloggt sein, um diese Aktion ausführen zu können.

Abbruch

Hersteller

Empirix Corporate Headquarters

Crosby Drive 20

MA 01730 Bedford

USA

781 266 3200

http://www.empirix.com/intl/germany.aspx

Kriterien:

Anbieter-Service

Client-OS

Installation

Lizenzmodell

Lokalisierung

Teststufe

Kommentare

Um Kommentare schreiben zu können, müssen Sie eingeloggt sein.

Keine Kommentare vorhanden